tisdag 18 juli 2017

Home

Hej!
Eftersom jag absolut älskar min lägenhet och  älskar att gå omkring och småplocka, dekorera och dekorera pånytt så tänkte jag dela med mig av några bilder som jag tog idag.
Jag inser nu att jag verkligen borde överväga tanken att köpa en ny kamera...bilderna blir gryniga och inte alls så som jag vill att de ska bli. Kan ju också bero på att jag inte är någon fotograf direkt... Nåja, en liten vision får ni i alla fall av hur lägenheten ser ut.
Får ännu också stunder då jag har svårt att förstå hur lyckligt lottad jag är som kan bo i en egen lägenhet som dessutom skriker mitt namn. Kan inte tänka mig att bo någon annanstans, området jag bor i har liksom en gård med en massa får nästan utanför min ytterdörr, love it! Mest eftersom det påminner mig om att bo på landet, där jag är uppväxt. Dessutom är min vy från vardagsrumfönstret en enorm gräsmatta och skog. Hur fint är inte det?? Hatar redan tanken av att jag inte kommer att bo här för resten av mitt liv, trots att en flytt inte kommer att hända på läääänge. Känner mig alltid som världens lyckligaste människa då jag kommer hem hit, fortfarande efter att ha bott här i över ett år.
Dessutom doftar min lägenhet av sommar och hav (det kan jag tacka min room diffuser för) vilket är ungefär min favoritdoft någonsin!
































XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar