söndag 23 juli 2017

Closet organization

Hej!
Jag är tillbaka med ett till blogginlägg, wohooo! Och jag har fantastiska nyheter: jag är ledig imorgon. Liksom, HELA dagen. Va?? Så det kommer ett blogginlägg då också!
Kan säga att det första jag gjorde efter jobbet idag var att ta en ca en timmes tupplur. Gud vad jag var trött alltså. Har inte hunnit vila ut riktigt ordentligt sen Maj typ. Så känns det åtminstone.

Anywayyyzzz. Ni som har följt mig ett tag vet att jag älskar att organisera och planera. Det gäller även min garderob. Det är för tillfället mitt nya projekt; att få min garderob så snygg och organiserad som det bara går med den storleken som mitt klädskåp har och med den mängd kläder jag har. Bestämde mig därför för att sätta mig ner och söka lite inspiration från pinterest och dela med mig av de idéer som jag får. Mitt klädskåp kommer aldrig att se ut såhär, men man kan ju alltid försöka, drömma och hoppas, eller hur?

[ här ]


[ här ]

[ här ]

[ här ]


































































































XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar