onsdag 26 juli 2017

Förändringar

Hej!
Som ni säkert ser så har jag gjort lite småförändringar här på bloggen. Inte så hemskt små heller, för den delen. Fick bara en liten kick av inspiration, så satte mig ner för trixa och fixa med layout och länkar. Är så himla nöjd med resultatet och det hoppas jag verkligen att ni är också! Stilrent och simpelt, love it! Om ni vet hur man får sina instagrambilder att synas här på vänstra sidan dock, istället för enbart en länk så får ni gärna berätta åt mig hur jag ska göra. Satt nämligen hur länge som helst och försökte få det att fungera, utan framgång...
Jag fixade förövrigt en e-mail adress, dit ni för all del kan skicka ifall ni skulle villa snacka med mig om det ena eller det andra -> sttyblogkontakt@gmail.com. Jag kan garantera att jag kollar min mejl så gott som varenda dag. Länkar till några fina bloggar som jag läser finns också nu, så gå gärna in och visa lite kärlek åt dem!
Ha det så otroligt fint så hörs vi igen imorgon. Kan ni förstå hur duktig bloggare jag har varit den senaste veckan'ish? Älskar att jag har tid att skriva varenda dag nu.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar